دلم گرفته


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 1327
:: بازدید سال : 2200
:: بازدید کلی : 621677

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
دلم گرفته
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 21:49 | بازدید : 314 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان...!!!

 

دلم گرفته... گرفته تر از آسمان ابری دودگرفته ی تهران....!!! گرفته تر از شبهای سرد کویر....!!!دلم گرفته.... دلم میخاد ب خدا بگم: خدای من!!! خدای خوب من!!!! تو ک انقدر خوبی تو ک انقدر مهربونی تو ک نعمت رو بر ما تمام کردی... کاش ی دلگرفتگی شکن (آنتی دلرگرفتگی) بهمون ارزونی میکردی....!!! خدای من شرمنده ام شرمنده ام ک خودت بهترین درمانی شرمنده ام ک از یاد بردم تو بهترین دوای دل گرفته ای....!!! شکرمنده ام ک از یاد بردم دلم خانه ی توست و گاهی چ بی رحمانه تو را از دلم بیرون میکنم در حالی ک غافلم از اینک اگه تو تو دلم باشی برای خودم بهتره وگرنه ک تو خدایی و ....

خدای من باتو درد دل میکنم از همه جا از همه کس....!!!! باتو درد دل میکنم حتی از خودت با خودت درد دل میکنم خدای من....!!!! خدای من از کجا بگویم...!!!! از تنهایی شلوغم؟؟؟ از بازار شلوغ بی کسی ام؟؟؟؟؟از این ک آشناها از هم غریبه ای غریبه تر شده اند؟؟؟؟ از کجا بگم؟؟؟ از چی بگم ک تو ازش بی خبر باشی؟؟؟؟

تو ای پروردگاه من تو ک  هستی نام از تو گرفته تو که آفرینش در سجود تو خدای بزرگه....!!! خدای من نیازمندم نیازمند اهدای خون.... خدای من خونی از جنس محبتت خونی از جنس مهربونیت خونی از جنس آرامشت بهم اهدا کن خدای من ک نیازمند یاری سبزت هستم....!!! خدای من اگه تو بهم خون ندی پیش از اینکه بمیرم میمیرم...!!! تو میدونی ک مرگ تدریجی برام عذاب است....!!!!!

خدای من دیگه من و تو ک این حرفا رو نداریم...!!! اگه تو بهم خونی از جنس ایمان ندی خونی از جنس تعفن  سراسر وجودم را در خواهد نوردید....!!!!





:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: دلم گرفته , آسمان ابری دود گرفته شهر تهران , دلم میخاد به خدا بگم , شبهای سر کویر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: